|
OpenFortress helpdeskdiensten
OpenFortress produkten worden vrijwel altijd verkocht voor een scherpe prijs die geen ondersteunende helpdesk omvat.
Uitzonderingen bestaan voor produkten in testfase, waarvoor de helpdesk vrij beschikbaar is.
De helpdesk moet apart worden aangeschaft omdat u als klant hiermee optimale controle krijgt over wat u betaalt, en waarvoor.
Als u geen ondersteuning nodig heeft, dan betaalt u er ook niet voor.
Als u veel produkten van dezelfde nodig heeft, dan hoeft u niet voor elk daarvan voor ondersteuning te betalen.
Het doel van de helpdesk is de technologie voor u begrijpbaar te maken, en niet slechts klikbaar.
We geven voorkeur aan de situatie waarin u geen helpdesk nodig heeft!
Om die reden stellen we ook veel online documentatie beschikbaar, zodat u zichzelf op gang kunt helpen.
We publiceren oplossing voor veelgehoorde problemen om te voorkomen dat iedereen dezelfde vragen telkens weer moet vragen.
We zouden liefst helemaal geen helpdesk willen leveren!
Uw helpdeskregistratie wordt maandelijks betaald, en het is specifiek voor een online produkt.
We reageren doorgaans binnen een paar dagen, dus een maand biedt ruimte aan een paar iteraties als dat nodig mocht zijn.
We verlenen deze dienst aan u en uw email adres, maar alleen wanneer u ervoor betaald hebt.
| |
|